Skit!

Jag försökta lägga upp en länk lite snyggt sådär som många gör har jag sett. Men jag fick tillslut inse att jag är så totalt ohändig att jag inte kan. Jag ägnar mig åt det jag kan istället. Lyssna på Pink, tala på msn, se på tv. Ja såna där grejer. Jag har stickat ganska mycket på Idas benvärmare idag, dom blir, om jag lyckas, jäkligt snygga! Jag hoppas verkligen att hon blir nöjd! och det roliagste kommer bli när jag ska få på Rickard ett par rosa och vit rutiga benvärmare för att se om dom är lagom på henne. Haha, jag kommer dö av skratt! Han ställer upp för mig min man! Nu ska jag ställa upp lite för Jessica och se på csi. Sen blir det medium, det är bra som sjutton de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0