Selektiv hörsel

Det är det minsta man kan säga att lilla Lm har. Och selektivt minne. Hujedamej! Hon skulle behöva en extern hårddisk, så om nån vänlig rik själ vill köpa en snygg rosa eller turkos till mig så ger jag den till henne. Okej? Min man har vart hemma från jobbet och varit sjuk, nu är han bättre, så då är han nipprig istället. Mer rastlös människa får man leta efter. Men han blir effektiv, snart är saaben lagad, och det va på tiden! Han är händig han, jag förstår inte hur människor kan vara med nån som inte kan nåt alls. Jag skulle kräkas på honom! Men nu kan jag bara dela kärlek åt min man! han kan allt han!

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktig man du har!

2010-01-07 @ 18:49:04
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0