Rantaruntinen

Det är Ingvar de, herregud vad han är dryg när han fattar att man ska åka ifrån honom! Jag blir fullständigt galen! Men, det är tydligen sånt man får ta, Lm ligger istället som ett plåster mot låret på mig och bara sover istället. Jag ska alldeles strax ner och skicka i mer ved innan jag stänger igen tvättstugan och kollar så källaren är klar för att hundarna ska kunna sitta där. Dom får göra de när dom blir själva när vi jobbar ibland, inte direkt ofta. Lm blir sur om hon blir själv för länge och äter upp saker och Ingvar ylar om dom får vara uppe. Nere är det varmt, skönt och ingenting dom kan stressa upp sig för. Mina vaktvalpar gillar ju annars att kolla fönster. Och eftersom dom kom till grannarna en gång när vi var där, genom att öppna ett fönster själva så litar jag inte sådär super100 på att dom inte ska göra de igen. Nu ska jag packa ner datorn, stickningen och en bra bok och gå till bussen. sen är det jobb för hela slanten som gäller! Det ska bli så himla roligt, men jag kan sätta en 5:a på att jag kommer vara lite trött imorgon. Därför är det fantastiskt skönt att vara riktigt utvilad idag! Igår kväll gick vi upp och la oss halv 9, jag sov klockan 9. Det enda som är synd med det är att det börjar alltid så mycket bra på tv senare än så, men där kommer webb-tv.nu in och räddar situationen. Jag ska nog börja lägga mig tidigare, det var ju så himla skönt att vakna klockan 1 inatt och känna att jag fick sova mer, även om jag inte var sådär jättetrött jag brukar vara när jag vaknar. Och framförallt va det fantastiskt skönt att nu på morgonen inte ens känna att det var tungt att gå upp!

Kommentarer
Postat av: emmyg

vilken söt blogg!

2010-01-19 @ 07:29:04
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Ida

Lät som du behövde en ordentlig långsovare =) Hoppas du får en bra jobbdag =)

2010-01-19 @ 11:24:35
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Isa! Vilken rolig blogg du har! Kul att läsa! Jag såg dig & brorsan på stan igår morse. Jag hoppas verkligen att du får jobba mer hos honom framöver. Kram

2010-01-20 @ 11:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0