Italienskt

Ja, nyss åt jag lite Italiensk mat, himlarns vad gott det är! För er som undrar kan ni få receptet här. Ni kokar upp lite makaroner, lagom mängd beroende på hur pass hungriga ni är, sen häller ni av vattnet, öppnar en burk pesto och tillsätter lagom mägnd av det. Rör ihop, ät med sked. All bra mat går att äta med sked! Jag har ganska nyss kommit från jobbet, och jag ska jobba imorgon igen. Komemr bli en omställning att jobba varje dag nu, särskilt när jag ska ha flera jobb, om jag får bestämma själv. Och jag tror då att jag får det. Eller hoppas kanske man ska säga.

Kommentarer
Postat av: Therésa

Det här är en skitkonstig fråga, jag är medveten om det, men hur kommer det sig att du inte har några radbrytningar i din bloggtext? :)

Funderade bara, för när jag bloggar från min mobiltelefon så tillåter den inte returslag och sånt utan texten uppdateras helt flytande... Var mest nyfiken! :) Kram!

2010-01-20 @ 20:19:55
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0