Bastning!

Oh, jag är så mätt på hemgjorda hamburgare och coleslaw att magen står i 17 hörn!
Och jag är fortfarande helt vimsig i huvt, nytt jobb får mig att bli kanon förvirrad. Heeelt galet!
Imorrn ska jag till läkarn, hoppas det går bra, jag vill INTE ha nåt mer krångel med de där delarna av mig nu. Det räcker så, tack.
Imorgon ska jag, som jag känner nu, vara en duktig kvinna och gå till jobbet. Har jag tur lyckad jag lura upp Rickard och får skjuts. Fan vad det är fint att åka saab igen förresten.


Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till hos läkarn =) Och nej, jag tror inte jag blivit lurad efter 9 ultraljud borde dom vara säkra på att det bara är en där inne ;-)

2010-01-26 @ 18:34:40
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0