Bad things

Ja, inte är det så rackarns kul att vakna och hitta mobilen i smådelar under sängen. Att jag dessutom nästan var för fet för att komma åt den gjorde mig sjukt irriterad!
Att den vägrade starta gjorde mig inte gladare. Så nu står jag här utan telefon. Jippikajej.
Nåt roligt istället då, Ida lyckades klämma ut lilla Hugo-Mirakel igår!!! Jag vart så glad, speciellt att dom fick en liten Hugo! Och som vi har väntat dessutom!
Nåt annat roligt är att vi ska på middag hos Mormor Inga idag, jag gissar att vi får stek. Det har vi fått förut, och inte är det äckligt alls de inte!
Nåt som ocksp är ganska roligt är att jag drömde sådär galet igen, eller jag gör de varje natt, men inatt är det nåt som är lite kul att berätta. Jag var på grillfest hos killen jag var ihop med när jag var 12-13 sådär, Alex, och hans familj ute i Laggarbacken. Pappan grillade helstekt val i en gammal eka.
Herregud, vart får jag allt ifrån liksom?
Som häromnatten då jag drömde att en bekant tog banklån för att hon köpt 5 kilo sten på tradera.
Men det är ganska roligt att vakna skrattande för att huvudet bakar hop så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0