14 år på nytt!

Det känn som att jag är 14 igen, världens pms och jag får gkädjebesked och tråkiga besked om vartannat. Igår ringde kvinnokliniken, först fick jag en annan tid för cellprovet, sen bad hon om ursäkt för att dom glömt bort att sätta oss i kön för utredningen, och gav oss första möjliga tid! Jag vart så lycklig! Och jag klöpp mig igår, det vart ursnyggt! Och idag börjar dagen med att få veta att mazdan är jättetrasig antagligen. Jag blir så jäkla matt! Men, nu hoppas jag att Ida kan klämma ut bäbben snart, så har jag nåt roligt också. Dessutom har jag sjukt ont i en nackkota, ingen aning om vad det är. Men gör skitont och har gjort det sen igår. Mest troligt så har jag ett starkt anfall av hypokondri igen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Efter regnet kommer solen Isan. :)

2010-01-14 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0