Min stjärna

Du är min stjärna, jag ser dig inte alltid, men jag kan alltid lita på att du finns där.
Det är en underbar känsla!

Hundarna sitter i hundgården, och jag väntar på killen som ska komma och byta elmätaren som tydligen inte fungerar, fick elräkning på 244:-, jag klagade inte, höhö.
Grannarna har en hund som brukar rymma, men nu va de ett tag sen, så jag tänkte träna hundarna på att sitta i sin fina uppstyrda hundgård som Rickard dessutom skottat åt dom. Då kommer självklart grannhunden hit, gissa om Ingvar är uppstressad till max? Jag blev så imponerad! Men, som tur är så bor jag på världens bästa ställe, så grannen  kommer löpandes med koppel och frågar vart han är, den lilla rymmaren, innan jag ens hinner ringa! Det är inte alltför konstigt att han vill hit heller, eftrsom Lillemor löper..
Nu ska jag vänta tills killen med elmätar'n varit här, sen ska hundarna få komma in, och jag ska börja riva tapeter. Jag känner att jag har en otrolig energi idag! Helt fantastiskt! Få se om jag lyckas ragga upp någon som vet lite mer än jag om det också, få se vad som ska göras och inte göras.
Här ska iallafall donas, det är summan av kardemumman!


Kommentarer
Postat av: Marthina

Du är så duktig isa, du är en stark coh vacker kvinna som förgyller välden. Sådana som dig behöver vi fler utav! Kram!

2010-02-12 @ 16:14:24
URL: http://marthiiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0