Matfrågan

Ja dagens fråga är just nu, vad blir det för mat?
Ska jag ta och tina upp lite köttfärs och göra som en tacogratäng? Eller ska jag ta upp lite fisk och dona till den lite? Eller kyckling kanske?
Det är så jäkla svårt att bestämma sig!
Jag ahr nyss talat med Annelie en lång stund, det var så roligt och trevligt, jag trivs verkligen med att tala med henne! Hon är alltid så glad och har en bra infallsvinkel, känns bra när jag känner att det inte finns någon att tala med.
Någon dag i helgen tror jag att jag ska åka till Grådö och familjen Lindeberg, jag saknar min pappa, mina bröder och deras tanter, jag vill gärna umgås mer. Men, ja jag vet inte riktigt varför det inte är så.
Spela lite monopol kanske?
Nej nu ska jag ringa min man och berätta att han är bäst, sen ska jag ta mig i kragen och styra nån mat.
Jag kan inte gå hungrig till 23 ikväll, det funakr inte, magen blir förstörd och humöret börjar redan svikta.
Så, kragen är tagen

Kommentarer
Postat av: Maria

Kom,kom,kom!!!! Ni kommer att bli utklassade i Monopol! ;)

2010-02-05 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0