Kommer tid, kommer råd

Jag har försökt att blogga hela helgen, men jag har inte kommit in. Skit. Jag har haft sååå mycket roligt att berätta som jag helt glömt bort nu.
Igår var vi på århundradets kalas, i Aspeboda! Kanongod mat, nåt glas vin, bra musik och dans och framförallt hur trevliga människor som helst! Åh vad vi hade det bra, och nu är jag vitlöksmarinerad känner jag.
Men jag tjyvrökte lite igår, så jag har lite skallebank idag, och det beror inte på vinet, för vore jag bakis hade jag vart 1 miljard mycket sämre.
Idag kanske vi får fint främmande om vi har tur, det vore sjukt roligt. Även om jag lär ta tag i städningen lite innan isåfall. Det ser ut som skräp här hemma, det märks att jag har haft roligare saker för mig, alltså vara sjuk och trött.
Men det ordnar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0