Gah!

Ja, dagen började ju jävligt dåligt redan igår, eller i söndags då jag vart sjuk. Jag är fortfarande kravlig och den här veckan verkar gå i en dålig cirkel! Jävla helvetes dag idag med! Jag blir fanimej galen! Värdelösa skitdagar!
Jag ahr inte sovit än, eller jo, jag ljuger och överdriver som vanligt, jag har sovit 2 timmar. Och nu ska jag iväg till jobbet, och när jag kommer hem, då kan jag gissa att jag får ställa mig vid spisen igen. Igår va ju inte direkt en vilodag. Åh vad jag gnäller, men jag är så förbånkat jädra bitter så det liknar ingen jädra förbånkad sort!
Usch och tvi!
Och sen vill jag bara tillägga att den här jädra snön, den kan dra dit pepparn växer, eller åt HELSEFYR!
I Hate U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0