Jag har varit vaken sen halv 5, jag är ver...

Jag har varit vaken sen halv 5, jag är verkligen inte mig själv idag. Jag har redan hunnit slita ur alla lakan ur sängen, slängt dom i maskinen på supertvätt, gjort eld och hämtat ved. Nu är det bara resten kvar liksom. Ikväll kommer ett gäng på den årliga julgröten, så då måste det vara tipp topp här hemma, och vem ska fixa de? Jo jag, vi har ju inte skaffat nåt hembiträde än, det ska jag lätt ha när jag bli rik och berömd! Och när Rickard kommer hem med en varm bil så måste jag åka och göra en hemlis, det blir lite tojt om tid eftersom att jag är latast i stan. Men de ska nog gå bra. Jag kan ju ändå inte städa utan varmvatten, så jag måste ju se på tv ett par timmar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0