I <3 Hemtjänsten!

Gud vad jag är glad åt nya jobben, gudars skymning vad jag trivs! Det är helt underbart, och jag blir så slut och trött. Ovan med att springa upp och ner i trappor hela dagarna verkar det som.
Nu sitter jag och försöker komma ikapp på frontierville och få tankarna på annat än att vänta på posten.
För nu jäkelberg så har kliniken öppnat!
igår fick jag världen panik bara för att det börjar kännas så himla nära, det börjar snart, allting kommer hända, och hur tusan kommer det att bli?
Planeringsnarkomanen i mig mår skit av att inte ha en tid och inte veta vad som ska ske, och sen kommer det dessutom vara en ganska intensiv höst också. Mycket kommer hända, mycket kommer ske och många kommer vara inblandade, och det där med att blanda in en hel massa människor i vårt liv, det känns konstigt, konstigt och skumt.
Men jag tror det blir bra, jag hoppas det blir bra.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Jag håller verkligen alla tummar jag har för er! <3

Har du förresten kikat in på familjelivs forum? De har nog en alladeles egen kategori där för andra föräldrar som längtar efter barn via IVF. Kanske kan ge lite pepp :) Kraam!

2010-08-03 @ 16:52:52
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0