Fy!

Idag får jag npg tillbaka för att jag haft en sån underbar vecka och fantastiskt helg, visst att jag vart sjuk också, men jag har ändå haft det helt underbart!
Men idag, ja idag så är det inte tipp-topp.
Jag drömde att jag satt i köket på Backgårdsvägen och pratade med mamma, vi lagade mat och pratade, om allt och ingenting. Allt som hänt sen hon dog, både bra och dåliga saker. Det är första gången jag drömmer om henne och vi inte är osams i drömmen, den var så himla underbar bara. Och vad händer? Jo självklart så vaknar jag av en dålig historia jag fick på sms. Jag vart ap-jädra-galen. Hejdå världens bästa natt liksom.
Ocj bara jag vaknar så kommer en våg av illamående över mig, jag mår så jävulusiskt illa att det är helt galet, testar gå upp och borstar tänderna, men det blir bara värre. URKAN så hemst det är att må illa!
Dessutom har vi inte fått hem kallelsen än.
Så den här dagen kunde inte börjat sämre, nu är det bara att hoppas att resten av dagen blir riktigt bra. Vi ska till Garpenberg och ut i skogen, vi ska plocka svamp och blåbär så ska jag koka saft sen, jag tror jag ska göra en fuling och åka förbi pappa och hämta lite rabarber också, jag är väl den kvar i familjen som tycker det är roligt med att göra saft och sylt, och det är ju säsong nu att börja fylla på matkällaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0