25 Augusti 2006

Var jag på fest, i Fäggeby av alla ställen. Hade aldrig varit där förut, och det var fest med stoort F. Alla var på samma nivå kan man säga. Och mitt i all villervalla så sitter det en så sjukt snygg kille och smygkollar lite i urringningen på mig. Det där är Ewert, får jag veta och han och du ska bli ihop.
Jo visst serru, högst troligt, haha stackarn heter ju Ewert, var väl ungefär det svaret jag gav.
Och se hur det gick. Nu sitter jag här 4 år senare, gift med världens bästa och heter dessutom Ewert jag med. Vem hade kunnat gissa det? Jo, Anna och Zanna, vilka människokännare!
Och ikväll ska vi ut och äta, jag kom på först igår att det var idag för 4 underbara år sedan vi träffades. Vissa gånger känns det som igår, och samtidigt känns det som en hel evighet sen. En underbar evighet.
Nu ska jag ta och dra en vals med dammsugaren om en stund och pussa på mion man, på våran 4 års dag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Isa, du vet att du är en månad före nu va? Är 25 AUGUSTI idag... Asg

2010-08-25 @ 13:53:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0