Underbara liv!

Idag ahr varit en sån där dag så man får hopp om livet igen, allt har varit solsken och glatt, trots yttre omständigheter.
Jag har fått hem min tokfina stege Curre gjort åt oss, snackat lite skit med Staffan, träffat Jessica, Jocke, Simon och Robban och ahft det hur trevligt som helst!
Nu ska jag gå ner och slänga mig i soffan och kolla på Scali och Desperate tills Rickard kommer hem, sen ska jag tokmysa med honom. Han är verkligen världens, världens bästa!
Och imorgon, då jäklarns ska jag verkligen städa här hemma, det vart inte många knop gjorda igår direkt... Vardagsrummet ja, men resten är kvar. Ibland vill jag bo i en etta på 8 kvadrat, när jag måste städa vill säga.
Nej, men Scali va de ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0