Trött-Tröttare-Isa

Gudars skymning!
Igår var jag på intro på nya jobbet, imorgon ska jag jobba eftermiddag/natt i Hedemora, direkt därifrån ska jag åka till nya stället och skriva papper, sen direkt därifrån på anställningsintervju till ett nytt jobb, sen därifrån till Hedemora och jobba efetrmiddag/natt igen. Sen är jag ledig igen, om jag inte får nya jobbet då förstås och måste börja på en gång. Vore hur trevligt som helst!
Vi har Frans här, vi är alldeles för lika för vårat bästa alltså. Herregud vad vi blir osams emellanåt!
Idag va vi till underbara lovely Ida och hälsade på och gratulerade, ååååh som vi skrattade. Jag älskar dig, kom ihåg det!
Sen så köpte Rickard 2 nya Mazdor så vi kan skruva ihop vår. Måste ju ha bil om jag får nya jobbet. Det jobbet jag redan fått, det jag ska skriva papper på på fredag, det kan jag cykla till, så då ska jag köpa cykel. En ny flaschig Monark, eller en Skeppshult, men det lutar åt Monarken alltså, sjukt snygg!
Nej nu ropar min make att han vill ha sällskap i sängen så det är bäst att kasta sig dit upp, innan tillfälet försvinner.
 Höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0