Prinsessan Madeleine och Jonas

Fy vad dom måste ha det jobbigt nu, en separation är aldrig rolig och att dessutom ha hela Sverige runt sig och läsa om det på första sidan skulle nog knäcka den bästa.
Jag är ett stort fan till kungahuset så jag tycker så himla synd om dom, och att dessutom va tvungen att samtidigt vara glad för Victorias skull måste vara sjukt jobbigt.

Nå, klart om de. Jag har nyss gått in efter att ha varit ute och krattat på gården och druckit saft i solen. Men jag sover ju så himla dåligt om nätterna så jag är trött hela tiden. Jag längtar så till skattepengarna så att vi kan köpa oss en ny säng, och att få tillbaka såpass mycket som jag får känns inte fel de heller, är bra att få åka en bit till jobbet ibland. Appropå jobbt så har Rickard precis åkt dit, men idag jobbar han bara 6 timmar, så det är skönt som tusan iallafall. Får vi nån timme för varandra ikväll, en sån här ledig lördagkväll.
Mest troligt så äter vi nåt och slocknar i soffan klockan 9 ungefär, som vanligt med andra ord, haha. Eller ja, Rickard sover, jag zappar väl på tvn kan jag tro.
Måste in och ta blodprover nästa vecka igen också, gissa om provsvaren va bra den här gången?
Rätt svar : Nix filiskrutt. Bara att ta nya på en annan dag i månaden få se om det kan bli nå bättre, annars får vi väl lösa det med. Sjukt kul när allt går åt mitt håll, eller inte. Men, det är väl så det ska vara i Isa-livet.
Gud sade : Le och var glad, ty det kunde vara värre. Jag log och var glad, och det vart värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0