Påskägg

Jag köpte påskägg åt mig och Rickard i Torsdags, vi har inte lyckats få i oss dom än. Och då har jag ändå bara köpt riktigt gott godis.
Jag har sån jäkla träningsvärk idag efter gårdagens bravader! Vi var ute i Olsbacka och hjälpte till att fälla träd och elda ris, sen lyckades en lastmaskin välta och det vart lite krisigt. Men allting ordnade upp sig och det gick bra med alla. Men jag höll på att få en hjärtattack och alla vart nog lite chockade.
Men det är så fantastiskt roligt, härligt och underbart att vara med dom människorna, dom är så äkta man kan bli!
Där kan man snacka vänskap!
Så vi ska dit nån mer dag och ta de sista, sen ska dom hit och riva altanen. Täbk att man känt människan hela livet men ändå inte börjat umgås förrens nu, himla korkat!
Nu ska jag fortsätta mysa med hjärtat innan vi ska gå och lägga oss. Jag ska upp på nya jobbet imorgon, och måste hinna iväg och ta provet med.
Det kan vara så att det är lite ovanligt med lugna dagar för mig.
Men thats the way i wanna live my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0