OOOOOOH

Alltså, ibland blir jag så upprörd/uppspelt så jag får ont i magen, jsut nu är det en sån gång. Herregud, jag trodde jag hade det hemskt och jävligt ibland. Men jag har det egentligen fantastiskt bra. Jag ska sluta gnälla på småsaker och framförallt sluta tro att folk som läser här på bloggen inser att jag ALDRIG mår så dåligt som det ser ut.
Jag är en av dom som när jag känner mig nedvärderad eller dumförklarad blir oerhört cynisk och tyken. Det är inte meningen, jag vill inte göra så, men jag blir så förbannad och ledsen så det är den muren jag sätter upp. Som ett leende, fast en elak variant av det.
Men ni kan självklart inte veta det.
Jag är inte en brcäklig människa, jag är stark och trygg i mig själv. Sen kan jag vara väldigt gnällig har jag mä'rkt nu. Och det kommer jag försöke sluta med, läste alla nu att jag skrev försöka?
Okej, bra, då kör vi på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0