När det bär emot.

Jag har en blåsa under tungan, Saaben gick sönder igår (igen), Mazdan är fortfarande trasig, Hubert kom hem idag med en skadad tass, jag har världens pms och väntar på mensen så jag får spola äggledarna.
Allting bär emot idag, det började igår redan. Jag har blivit av med ett jobbpass, och jag skulle dessutom in till Jessica idag och tala med henne. Men nejdå, istället får jag vara hemma och städa och muttra.
Men, dom gånger det bär emot, då märks det verkligen att det finns människor där ute som får hjärtat att klappa ett par extra kärleksslag. Det finns hopp om människor, det finns dom som bara är att sladda in på gården med en trasig bil och få den isärplockad i molekyler, det finns dom som ger en en korv med bröd och en kram.
Jag har dessutom sjukt ont i axeln, jag kastade en stock på den igår.
Men, jag kan inte kalla det skitliv när det finns så mycket att vara tacksam för heller.
Jag har tur jag!


Kommentarer
Postat av: Therésa

Negativa tankar attraherar mer negativitet! Det är skitsvårt när det är motigt, men jag försöker se det som en utmaning. Allt sker av en anledning och jag tror att dåliga saker händer mig för att jag tänkt neggo... =/ Du är fantastisk, tro på dig själv och din maffiga förmåga att läka dig själv! (Rekommenderar: http://thesecret.tv) Pöss!

2010-04-12 @ 16:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0