Matlagning!

Nu ska jag svänga ihop min fantastiska räkgryta åt gästerna som snart tågar in, till efterrätt blir det fruktsallad, måste nog börja med den.
Glass och grädde till, hur gott som helst. Hoppas jag iallafall.
Jag är så totalt osugen på det mesta, och har varit sjukt upptagen, därför som ni inte fått höra nåt saftigt skvaller.
Jag vill också tillägga att kvinnokliniken kan suga röv, gissa om dom hade en tid åt mig?
Nej, precis, bara vänta tills nästa månad. Skoja inte att det känns bittrare än bittrast!
Men men, fruktsallad va de. Och ikväll ska jag mysa med min Karl-Alfred!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men, vilka puckoidioter dom är då!

2010-04-19 @ 10:26:36
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0