Lördagskvällar är lite bättre

Igår var en fantastisk och totalt underbar kväll, först så kom Rickard hem med pizza åt oss, sen satt vi och mös i soffan ett tag. Helt pang bom klampar Jess och Madde in i hallen och fnittrar. Jag blir otroligt uppdaterad med massa skvaller om syrianer och Hedemora bor och så spelar vi kort. Trevligt som rackarns. När dom ställer sig upp för att åka mot hotellet så Jess får ragga så klampar Rikard och Milla in. Vi bjuder på en kopp kaffe och ett glas cola och diskuterar hus, lån inredning och allt möjligt viktigt och världsligt. Sen åker dom hem och vi kraschlandar i soffan.
Jag måste tillägga att jag är vansinnigt nöjd med min Yoga-app på iFånen, hållt på i ett par dagar och har lite lite träningsvärk i låren och känner mig mycket bättre i ryggen. Blir man inte lycklig av de så blir man inte lycklig av något.
Idag ska jag ta en  vals med snabeldraken och Yoga ett längre pass, men först ska jag pilla mig i naveln och peppa inför jobbet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0