Lååång dag

Inatt sov jag som en kratta och hade de sjukaste drömmarna på länge, jag var med människor på fester och i badkar jag aldrig ens kunnat drömma om, trodde jag, haha. Men så vart de, vaknade med ett leende på läpparna imorse iallafall, och så har dagen fortskridit. Jag jobbade på förmiddagen, åkte hem, hämtade min man, åkte till Borlänge, kollade på saker. Sen skulle vi åka till citygross och handla bilen full. Men istället råkade vi sladda förbi i Grönskog hos Milla som satt själv hemma med barnen, utan kaffe och cigg. Så Rickard brände till Ornäs och köpte glass, kaffe och cigg. Gissa om han vart poppis när han kom tillbaka till oss tjejer? Oh yes!
Sen så fick vi med småtjejerna till citygross och hem. Att ha en 3 åring och en 5 åring när man är van med att ha inga barn alls, är inte det lättaste jag någonsin gjort, men det gick hur bra som helst iallafall. sen brände vi hem till oss och åt Tacos och glass. Sias vaniljglass med nyponsorbet är en höjdare kan jag berätta!
Dagens citat stog Filippa 5 år för : Vilken tur ni har som kan låna oss när ni inte har några egna barn!
det går ju inte att förneka att vi har det, jäkla guldklimpar! Hade jag bara fått träffa Melvin och Jamine hade min dag varit fullbordad! Men jag är nöjd ändå, nöjd som tusan tillochmed.
Jag vill också tillägga att det är helt galet den här karusellen vi är inne i, jag hinner precis tappa hoppet totalt, då de är dags att börja om igen.
Som en väldigt läskig bergochdal-bana.
Men, som jag alltid säger : det ordnar sig alltid!
Nu ska jag topsa öronen, sen har jag och MacGyver en het date!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0