iPhone förlåt

Jag har vart helt kass på att uppdatera här, jag vet. Stryk skulle jag ha.
Enda anledningen är att Rickard tröstköpte mig en iPhone som jag har pillat med istället. Jag har laddat ner en miljard gratis appar. Och sen har jag jobbat, som vanligt, faast jag jobbar så sällan.
Idag ahr jag användt min Yoga app jag var duktig att dra ner, hur bra som helst. Varför har jag aldrig Yogat mig förut?
Livet kom tillbaka och det vart snäppet roligare att vara Isan igen. 
Nu sitter jag och tomglor på miss Marple på 4+ och funderar på vad man ska svänga ihop för lyxmåltid till Rickard när han kommer hem, just nu lutar det åt micropizza. Det går inte att misslyckas med iallafall.
Igår när jag kom hem efter jobbet stog min man vid spisen och lagade mat åt mig, jag kan tillägga att jag slutade 22,00, så där fick han ungefär en miljard plus poäng.
Idag ska jag försöka uppskatta honom lite mer än jag gjorde innan han åkte till jobbet, då tänkte jag bara sälja honom på loppis. Han riskerade livet genom att avbryta mig, jag HATAR att bli avbruten, speciellt när man aldrig kan avbryta honom, för då glömmer han vad han skulle säga och är sur i flera timmar.
Nej men åh vilket positivt inlägg.
Undrar vart den vanliga glada, fantastiska Isan är?
Har ni sett henne så hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0