Lördag

Idag är det lördag, idag ska tydligen min "kusins" dotter döpad. Ja, vi är inte bjudna, men det finns ju facebook, and I love it. Grattis eller vad man säger, iallafall till Danne och Linda som fått det söta lilla livet! Jag sitter just nu och väntar på Christer, Erika och Flora, dom ska komma och plcoka krikon här idag. Och älsko har jobbat natt så han får sova till 12 ungefär har jag bestämt. Sen hoppas jag att Ia, Johan, Mirabelle och min favorit Kevin kommer. Jag och Kevin är lite kära i varandra, men säg inget till någon bara;). Kanske jag skulle käka lite frukost? ja vad vet jag, men jag åt så mycket igår så egentligen borde jag klara mig en vecka. Men jag är ju kroniskt hungrig, bäst jag klämmer en macka! Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0