Home Sweet Home

Igår hade vi storstädning, vi var lediga bådda tvcå och passade på. Att vi dessutom köpt nya möbler gjorde inte saken mindre rolig;). Vi har köpt två sängbord i furu, vi har letat i, ja kanske 2 år för att hitta några som passar till sängen, och hittade ett par på blocket i förrgår. Gissa vart dom fanns? I Nordanberg, det ligger kanske en kilometer härifrån. Helt undebart! Och eftersom vi sålt Opeln till Hudiksvall så tog vi och köpte min 50-tals sittgrupp jag suktat efter så länge. Så nu står den och är snygg i datarummet. Jag älskar den, den är grön och rutig och i svart skinn. Helt underbar. Så jäklarns Retro. Och Retro är det jag älskar nästan lika mycket som Rickard ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0