Anna Anka

Inatt så kollade jag på webb-tv innan jag somnade. Jag kom på att jag kanske skulle försöka mig igenom ett avsnitt av Svenska Hollywood fruar. Herregud!!!?? Finns det människor som vill vara sådär? Alltså, leva deras liv skulle jag inte vilja göra en enda dag av mitt liv. Vilka pinsamma patetiska människor. Såg dom ens ut att må bra?! Hon Agnes-Nicole verkade vara den "bästa", men helt seriöst, är man så opererad, så ja..? Visst, jag skulle också kunna operea mina bröst, men kanske inte precis hela människan. Och hon Maria verkade så urbota korkad att hennes man kunde lika gärna vara gift med en plastbit. Och Anna Anka, om Paul vill ha en snygg ung tjej kanske han skulle byta? Alla dessa kvinnors släktingar här i Sverige borde skämmas, herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0