Alltså.

Egentligen borde jag gå och lägga mig, men jag har världens panikattack, hjärtat pumpar i 200 och jag är kallsvettig. Just nu är jag lite bättre eftersom jag kan skriva. Men fifasiken så kasst det är annars. Och varför? Ja jag har ingen aning. Det har vart en hemsk dag, jag sliter ut mig. Mitt arbete jag skicakde in har inte kommit fram, jag måste läsa bibeln, och 3 böcker till och lyssna på 7 föreläsningar. Och dessutom ska jag jobba 36 timmar till den här veckan. Jag är hungrig, men mår illa. Rickard mitt hjärta gjorde låda åt mig, Wok. Det är det och Korvstroganoff han är kung på. Då springer jag ur köket i ren lycka för jag vet hur gott det är. Nu vet jag varför jag mår som jag gör, jag har glömt att jag ska till PSykologen imorrn, och jag jobbar ju!! Fan fan fan! Och Rickard är inte hemma. När jag mår såhär behöver jag dig mest. På lördag blir det Avesta och sjukhuset där, det hoppas jag verkligen går bra. Annars blir det ett mental breakdown. Och det har jag inte tid med.

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter inte lätt att vara Isa just nu =/

2009-09-18 @ 09:15:09
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0