Drömmar

Jag tror jag ska börja med en drömdagbok, för det komemr ni nog kunna skratta gott åt. Jag drömmer ganska sjuka drömmar varje natt, och kommer alltid ihåg dom. Så vi börjar nu. Jag och alla människor jag gått i skolan med hemma i Garpen trakterna var på Kreta. Vi skulle gå ett halvår där i skolan. Jag, Emma Renström, Jessica Gruvsjö, Frida Westlund och Johanna Herlitz (gamla klasskamrater) var ute och röjde lite på stan. Åt fikade och hade allmänt trevligt, då stövlar Mårten Berg fram ("min" tattuerare reds. anm.) och säger hej. Han är nämligen också där för att designa motorcyklar med dom i American Chopper (dom som bygger mcar på Discovery)och frågar om vi vill gå över till Greklands fastland, och det vill vi självklart, så vi vadar över. Vadar från Kreta till Grekland alltså. Men jag måste tillbaka till vandrarhemmet vi bor på, så Joanna Sais (gammal klasskamrat som kommer från Rhodos) kommer fram, hon bor i trakterna där vi är, och visar mig rätt. Väl på vandrarhemmet bor vi 12 personer i i varje rum stora som allmänna toaletter ungefär, i varsin hundkorg. Dom jag h'ngt på stan med, alltså Mårten, american gänget och tjejerna vill ha med mig och göra ett grupparbete om barerna i stan. Men jag får order av lärarna att jag måste hem till Sverige och göra mina husmoderliga plikter, jag är ju ändå gift! I den här stilen drömmer jag varje natt, helt galet. Men ganska roligt, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja helt klart udda drömmar! Men ganska roande! Gör gärna en drömblogg eller nått ;-)

2009-10-27 @ 22:11:50
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: Emma R

Nice dröm :P

2009-11-08 @ 18:57:27
Postat av: Jessica

Haha, detta inlägg hade jag missat! :) Saknar dig Isan! <3

2010-08-31 @ 12:15:42
URL: http://jexxicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0