Chania, Kreta

Alltså, hur fantastiskt som helst. Jag älskar min bröllopsresa, den vart lika fantastiskt som bröllopet och som resten av mitt liv. Men, vad händer? Man kommer hem, får reda på att mormor fått en hjärtsmäll, det är tydligen nåt som går i min släkt i år, och läget med farmor förbättras inte direkt. Konstigt att cancern hon inte hade enligt läkaren som vägrade rögntka henne har spridit sig till resten av kroppen. Men läkarna vet ju vad dom gör, att en tant på 79 år som har haft lungcancer, har astma kol och emfysem skulle kunna få cancer igen känns ju väldigt otippat. Eller vad säger ni kära vänner???!!! Idiotläkare. Vi har redan börjat planera nästa resa, den kommer bli helt fantastiskt. Som den här. Vi bodde 4 stjärnigt, hade strålande solsken och trevligt sällska. Hur pass mycket bättre kan man ha det? Inte alls, massa mys och grejande ochett till plus är att vi knappt gjorde av med några pengar alls. Fast jag köpte självklart en helt fantastisk handväska. Jag skulle kunna gifta mig med den rigth away, att den dessutom inte kostade i princip nånting alls eftersom prutandet gick på högsta så är jag störtnöjd! Världens bästa svärfar har varit här och eldat och tafit in posten dessutom, så det var knappt kallt när vi kom hem, ungefär som en vanlig vintermorgon bara. och det är inte illa för att ha varit borta en vecka. Underbara vänner har vi med som tog hundarna, enda som är synd med det är att dom har haft det nästan för bra dom små liven, haha, tänk om dom slutar tycka om sin mamma?=) Nej, simsa mig lite och stilla begäret. Pöss häjs

Kommentarer
Postat av: Anne ;)

Låter som om du haft det bra i överlag iaf ? (:

2009-10-24 @ 20:01:33
URL: http://anneliscious.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Har efter några månader gjorde Ferhat kändis del 6. Jag har nämligen gjort mig till olika kändisar som Kissie, Agnes m.m. Titta gärna in och kommentera :)



Hoppas du annars får en trevlig kväll! :D

2009-10-24 @ 20:44:32
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0