Bondjävel!

Jag blir så förbannad på grannbondjäveln, kan man inte sköta sina djur ska man fanimej inte ha dom heller!!!! Jag kan komma med mer info vad han gör, eller rättare sagt, han gör ingenting. Så, all info ute. Han bara skiter i dom stackrarna och jag avskyr och hatar sånt. Har man djur sköter man om dom, sen spelar det ingen roll om det är dansmöss eller hästar, man sköter dom! Jag ska snart och jobba, en till natt hemifrån. Alltså jag måste vara den mest hemmakära människan som fått skavssår någonsin. Jag hatar att vara hemifrån, jag får inte resfeber och jag tycker det är roligt att träffa människor och roligt att jobba, jag skulle bara helst göra det hemma. Jag älskar mitt hem, det är min borg och min trygghet. Att jag dessutom har världens bästa familj där gör inte saken bättre. Nu ska jag nog ringa kommunen och skälla lite, sen pussa på maken och åka till jobbelijobbet. Pösshäjj

Kommentarer
Postat av: Anne ;)

SV: Tack :)

Vantarna kostar mellan 100 - 150 (: Ve dock inte om dom finns kvar i vuxenstorlek, men jag kan kolla.

2009-10-26 @ 14:56:08
URL: http://anneliscious.blogg.se/
Postat av: ullis

usch, anmäl honom! det går ju att göra anonymt.. man måste fan ta hand om sina djur, det finns INGA ursäkter. :/

2009-10-26 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0