Statistik

Min statistik här på bloggen går verkligen konstiga vågor. Kan det ha med att göra att jag jobbar så att jag ibland inte använder internet på ett par dagar? Jag åt nyss lite supergod middag, makaronrör kokade i buljong, till detta så rev jag i ett grönt äpple i en dill och gräslöksdip. Hur gott som helst vart det. Duktigklapp på mig! Idag fyller lilla kusin Malin år, grattis grattis på henne. Jag gissar att det märks ganska tydligt att jag inte har någon inspiration till bloggen, men som jag sa till Ida, jag har inte riktigt ork att leva heller så.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du, bloggen är faktikt inte det viktigaste i livet och eftersom du har en tuff tid just nu så är det nog säkerligen ingen så förebrår dig att inte vara så jätteaktiv bloggare =)

2009-11-25 @ 10:28:01
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0