Rickard Emanuel Ewert

Min man, och vilken jäkla man han är! 30 minuter innan han slutar jobbet ringer han och hör om han ska ta med mat hem från restaurangen på deras jobb. Ja, SSAB har allting.. Så jag får mat precis innan jag åker till jobbet som jag inte behöver lyfta ett finger för att få. Han är fantastisk, han är underbar och han är min. Han låter mig må dåligt, han låter mig vara glad. Han dömer mig aldrig och han står som en klippa i stormen, stark och vacker. Jag älskar dig så mycket Rickard, du får mig igenom alla svåra dagar och får mig alltid att le någon gång under de tuffaste dagarna. Du gör mina dagar, varje dag. Du och jag = Vi.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla härligt att du hittat en man som han! Det är du verkligen värd efter allt du genomgått i ditt liv med tidigare skitskallar =)

2009-11-23 @ 01:14:06
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0