Mittinatten

Japp, och jag är alledeles klarvaken. Det är inte mina djur. Dom ligger som klubbade sälar runt mig och bildar hög på mig och varandra. Jag skulle egentligen gått ut å gått med dom nu på kvällningen hade jag tänkt. Men dom har sovit så gott och jag är alldeles för lat idag. Imorgon (idag lite senare) får det bli en ordentlig långpromenad upp i skogen. Då blir änglarna glada! Vad ska man göra när man inte kan somna? Jag har nyss försökt med att äta lite gröt, varmt i magen och mycket mindre hungrigt. Det kan ju inte vara så onyttigt att äta havregrynsgröt och hemgjord lingonsylt mitt i natten som att trycka en påse chips? Inte för att jag bryr mig nåt särksilt om min vikt, jag tycker bara att min mage kanske skulle uppgraderas och inte göra ont när jag äter. Gymnasiemagkatarren kanske kommer tillbaka, vad vet jag? Om Hubbe inte är bra i tassen på måndag ska han till veterinären förreseten. Ovanligt va? Nej nu ska jag nog ringa bort en timme eller nåt liknande med min Älski-Darling! För alla er som inte vart med om det som jag vart med om i sommar ska jag ge ett tips : Gift er! Det är det bästa jag gjort, någonsin-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0