Isa Petterson finns inte mer

Nej, och hon försvann den 7 Augusti i år. Istället finns den nya och förbättrade Isa Ewert. Undrar hur många som vart förtvivlade över rubriken? Jag som nästan har en egen fanclub liksom. Vem vill inte ha världens bästa Isa=D? Idag har jag verkligen ingenting vettigt att skriva om egentligen.. Men, jag kan bjuda på att min man skulle vara romantisk och sjunga en sång om den bästa i världen igår. Men han sjöng om fröken Petterson. Och då kan man fråga sig, Fröken? Petterson? Jag trodde liksom han va med när Pettersonskapet gick över? Men, tydligen så hade jag fel. What to do liksom? Inte orkar jag ut och leta efter henne heller, jag måste ju elda idag! Sen kanske jag skulle ta och äta lite mer än jag gjorde igår, då vart det en hårdbrödmacka och sen mat vid halv elva när Rickarden kom hem. Lite lite för en matglading som mig! Jag vill ha mitt brev jag, dessutom. Jag avskyr att vänta, inte min grej alls. Sen vill jag bara tillägna en tanke åt dom som har kvar sina närstående i Afghanistan. Min älskade bror är hemma igen ett par veckor över begravningen. Så jag kan återigen pusta ut ett slag. Styrkekramar till er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lite fundersam blev man allt över rubriken! Har livet som äkta makar varit för enkelt för din man så att han glömt bort det? Men åh så skönt att du fått hem storebror välbehållen! Stor kram!

2009-11-13 @ 14:43:29
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0