Begravning

Farmors begravning igår gick väl, ja vad ska man säga, bra? Jag stog upp hela tiden jag va tvungen, krampgrät resten. Jag va förvånad att jag klarade av att gå fram till kistan ens en gång, jag skakade i hela kroppen och såg ingenting. Men what to do mer än att bryta ihop och komma igen? Jag skulle behöva elda nu, men jag har ingen lust med någonting, och snart ska jag åka till jobbet, och det är jag också totalt opepp på. Men what to do? Jag vill ha tillbaka tokroliga galna Isa! Jag vill bli mig själv och komma igenom allt det här nu. N U alltså. Idag är det iallafall pizza och öl på jobbet, hur många har ett lika bra jobb som mig? Ungefär 4-5 stycken till kan jag gissa på. Snart kommer klippan i stormen hem, då hinner jag träffa honom 1 timme och sen så åker jag tills imorgon bitti när han är på jobbet. Vi hinner inte tröttna på varandra direkt emellanåt, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? och vad jobbar du med?

2009-11-20 @ 13:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0