Afghanistan

Jag hoppas innerligt att min kära älskade bror har setat på ett tryggt plan hem till Sverige när ett gäng svenskar körde på en bomb där nere. Det är nog med tragedier nu. Antagligen är det vänner till min älskade bror som råkat illa ut. Hur mycket skit ska hända innan svenska regeringen tar hem våra grabbar?!? Jag vill ha hem min bror i ett stycke, jag vill ha hem alla där i ett stycke! Ingen människa ska behöva vara så orolig som vi är här hemma varje dag. Nu är det bara några veckor kvar, men tiden går så vansinnigt sakta när man bara väntar och är orolig. Folke kom hem.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men är han fortfarande kvar där nere? Uscha, hoppas han kommer hem hel!

2009-11-12 @ 08:20:18
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0