Rickard, jag älskar dig!

Idag är en sån här dag som gör att jag älskar min man ännu mer än vanligt. Varför?
Jo, för alldeles nyss gick Saaben igenom besiktningen! Han, min underbara duktiga älskade fantstiska man har lagat bilen så att jag ÄNTLIGEN får åka min egen älskade bil igen.

Visserligen är det lite småtjaffs som måste fixas, men ingen ombesiktning.
Jag, Ingvar och Lm är överlyckliga!

Jag älskar Rickard i vanliga fall också, ni får inte tro nåt annat. Men Just Alldeles Nu är det lite extra mycket.
Nu ska jag sätta på potatis och börja med maten. Idag bjuds det på Potatis, stekt fläsk och bruna bönor. Mi lööv!
Frans Wafto Alm är lite sjuk så han ligger i soffan och tycker synd om sig.
Men nu, MAT!

Kommentarer
Postat av: curre

öj ja vill oxå ha bruna bönor!!!

2009-05-19 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0