Nu släpper det

Nu börjar stressen släppa. Nu känner jag i kroppen att vi har verkligen vänner som ställer upp och hjälper till med allting. Allt jag har stressat upp mig för kommer snälla och vänliga människor fram och frågar om vi vill ha hjläp.
TACK!
Inbjudningarna är påväg, bröllopsnatten är bokad?, iallafall fixad, Rickards kläder ska hans mamma och han fixa, min klänning har sömmerskan kollat på.
Som sagt, nu kan jag andas igen. Så inatt har jag sovit 10 timmar, jag vaknade inte ens när Rickard gick upp imorse. Och det var inte alls dumt.
Igår träffade jag farmor och världens bästa Tina och lite mer underbara människor.
Idag älskar jag nog allt.
Nu ska jag se hem till gården och njuta av att jag finns till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0