Jag är en elak och missunssam Människa

Jag vet det, men när jag ser vissa saker (vissa människor) på stan så värker det i hjärtat.
Jag blir så sjukt besviken på nåt vis, ända in i hjärtat.
Jag har miljobner saker att glädjas över, det har jag verkligen, men en sån grej svider, den svider nåt fruktansvärt!
Snart får jag iaf tiden i Falun, och det ska bli skönt som satan att få lite klarhet, men iallafall. Jag blir så nertryckt i skorna, varför varför varför?

Det är inte er, jag är glad för er skull, egentligen, men inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är inte elak eller missunsam, du är "bara" mänsklig. Hoppas du får tiden i Falun så snart som möjligt. Skönt åtminstone att du ska få lite klarhet i allt. Man kan inte glädjas över allt jämt, ibland måste man faktiskt tänka på sig själv och sitt eget bästa och försöka hålla sig undan det man mår dåligt av.



Härligt men kallt det lät med bad utomhus!



Kan du inte sända över lite städenergi hit också?

2009-06-01 @ 12:47:34
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0