Varför?

Det är så mycket lättare att jag mår dåligt än någon jag bryr mig om. Särskilt när jag bryr mig om alla sidor i det här speciella fallet.
Vissa gånger kan man inte göra nåt, för arslet sitter fortfarande bak hur man än gör.
Jag tror att jag är lite stressad, jag har humörssvängningar som skulle göra mamma rädd, precis som när jag var 13 och jag tappar stora tussar hår, varje dag.

Men för att glädja upp samtalet lite, så kan jag dra av mig mina Jeans utan att knäppa upp knappen och har gått ner lite över 3 kilo på en vecka. DET är inte illa pinkat av en gammal häst.
Nu, eldning, ipodladdning, tvätthängning, sen promenix med hundarna.
Men ipodladdning först, annars kan jag inte gå ut och gå. Sen eldning, set är sviinkallt inne nu!
Rajjt, kom igen. Pepp pepp pepp

Kommentarer
Postat av: Micaela

ja jag har oxå trott att de är de jag har faktiskt, eller min mamma trodde de för nått år sen iaf :)

2009-03-25 @ 14:16:31
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0