Spenderarbyxorna på

Igår var min man på sitt generösaste humör, någonsin.
Vi va på Kuooan för att han skulle lämna in sin klocka som inte funkar, där fick vi vänta i 3 timmar. Under den tiden så köpte vi en tunika åt mig, jag tog en medium, men skulle tagit en small. Shit, jag har gått ner! Sen gick vi och skaffade varsin ny telefon åt oss. Jag fick en rosa sonyericsson och herrn i huset en stöttålig samsung. Mycket najjs.
Efter det åker vi till expert och skaffar oss en digitalkamera. Lyckan är total.
jag brukar inte bli töntigt lycklig över saker, men de är jag nu.
Idag har vi vart i Aspeboda hela dagen, pratat, planerat och haft det underbart.
Nu, sleeping mode inkopplat och imorgon är en ny underbar dag!
Jäss, fi fan så härligt det är att finnas ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0