Förlåt!

Ja förlåt kära vänner, jag ska hälsa på er allihop!
Det var dumt av mig att säga att jag bara ska hälsa på nägra, jag står med mössan i handen och skrapar foten mot marken och ber om ursakt!
Självklart ska världens bästa Isa komma och förgylla era dagar, det är ju de ni vill!
Nu har viköpt papper, en bok så vi kan laga saaben och ätit på max. Mums mums.
Snart ska jag fara mot stora staden säter och på tjejträff, än är jag inte helt hundra på vad det ska handla om. Men att lära känna människor är ALDRIG fel. Mi löv!

Kommentarer
Postat av: Meléa

jag & folke behöver också ett besök av dig/er , det var ju allt för länge sen nu :( allt bra annars? :)

2009-03-17 @ 12:52:01
Postat av: Meléa

Jag & folke behöver också ett besök av dig/er , allt för länge sen nu :( hoppas allt är bra annars! kram

2009-03-17 @ 12:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0