Ewerts P & L camping

Jag är nyss hemkommen från jobbet, ska antagligen jobba inatt på Peace and Love, men jag har inte sovit ån så antingen slänger jag ikull mig nu, eller så försöker jag få en stund kuddnussning lite senare.
Snorre och Matte kommer snart och ska ha lite sovplatser, det blir luftmadrasser i syrummet, om dom inte vill göra som min kära mor alltid så, Slå näsan i väggen. Alltså, sova ståendes, för er som inte förstår mitt intelligenta språk såhär på morgonkvisten.
Igår var jag OERHÖRT kreativ, jag gjorde en fotlänk, ett armband, ett halsband och dessutom, alltså DESSUTOM så testade jag att Scrappa lte (Scrapbooking, reds. anm.:att pyssla ocg göra tillexempel egna kort eller fotoalbum av papper och annat lull lull)

Dessutom så är Folke min älskade och bästa bror hemma från Afghanistan nu! All jublar, applåderar och är sååå glada!
Han hade fixat en keps med sig hem och en fin sjal.
Även om vi in te erkänner det för varandra älskar vi varandra oerhört mycket, jag och min bror.
ja dom andra med då förstås.
Vi är en kärleksfull familj, även om vi inte berättar det för någon, så håll lite tyst om det.
Hård-som-sten-Isa vill inte att det kommer ut att det finns känlor i denna lite söta kropp!
Nä, bädda då kanske?
Roger över, Roger ut.

Kommentarer
Postat av: Trolltoka/Ida

Har du typ photoshop? Där kan du gå in och kolla färger och koderna till färgen som du fastnar för.



Iaf så gå in på Design - Redigera befintlig stilmall.



Där letar du på alla #FFBAFD (vilket är färkoden) och byter ut mot färgkoden som du istället vill ha.



http://www.designadinblogg.se/2008/august/fargkarta.html

Där har du några färgkoder.



Annars om du går in på sminkeditorn på lunar så kan du också få fram färgkoderna :-) Om jag inte minns galet har du lunar ;-)

2009-06-26 @ 10:34:08
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: micaela

lägg ut bilder på pysslet! :D

2009-06-26 @ 13:00:11
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0