Svensexa

Nu är min älskade iväg på sin svensexa, jag är otroligt glad för hans skull. Men shit så orolig kontrollbehovet blir på en gång!
Jag hoppas han får den roligaste kvällen någonsin, och med det gänget har jag svårt att tro att det blir annat.
Underbara älskade, dina vänner är verkligen guld!
Jag ska dra mit mot staden och Meléa, tänkte göra mig lite fin få se om man får hem sötgubben idag!
Som dom sa, det finns inga garantier, men jag hoppas att dom inte sätter honom på en bananbåt till Afrika, jag älskar ju honom.
varför jag är orolig förresten? jo, för jag kan ju som vanligt inte sova själv, jag är en stooor kärring!
Nej, smink och lite kläder så blir det här bra:)
Tack hej!

Kommentarer
Postat av: Ida

När är det planerat möhippa för du då? Eller har du redan haft ditt roliga? =p



Hoppas du fick en trevlig kväll utan karln :-)

2009-07-26 @ 09:56:15
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0