Peta in en pinne i brasan

Ja, den låten är helt klockren, jag älskar den. En mansgris som sjunger om sitt perfekta förhållande som frun vill lämna av någon konstig anledning.
Jag håller på att städa nu, damsuger och lyssnar på ipoden så katterna blir rädda, varför? Ja jag vet inte alls, men det finns vissa elaka människor som beskyller mig för att sjunga mycket högt och mycket falskt när jag ahr den lilla sötingen i. Jag själv har aldrig hört nåt, så det är nog mest bara elakt förtal, jag är helt säker!
Jag vaknade även med utslag över hela kroppen, så nu ska jag till läkaren klockan 3 för att se om det är pencillinet, skoj som satan. jag ahr snart stamkundsrabatt där. Och min älskade Getis bil är det knas på bromsarna med så vi ska ta och laga till den lite (med vi menar jag självklart Rickard, men jag petar och hojtar, så jag är duktig jag med!).
Men trots allt så är jag nog en av dom lyckligaste som finns idag, för vad har jag egentligen att vara ledsen över? Precis, knappt någonting. Dessutom har allt löst msig med jobbet, fy fan vilken duktig kvinna jag är. Blir jag abra lite smal och snygg på det här, då är jag fanimej alldeles jäklarns perfekt!

Kommentarer
Postat av: Therésa

Jag älskar att läsa din blogg tjejen, men en av anledningarna till att jag nästan inte orkar är för att din text är såå svagt rosa! Mina gamla tantögon pallar fan inte det ;) Kram på dig!

2009-07-22 @ 00:06:30
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0