Nu börjar paniken komma

Nu börjar stressen sätta igång på riktigt, herregud! Jag blir hetl matt, det är miljarder saker kvar, och nästan ingen tid.
Men det slutar bra tillslut.

Idag fyller min Älskade Rickard Emanuel 23 år, det är hans sista gång han fyller år som ogift (hoppas vi).
Jag älskar dig Rickard, det har jag alltid gjort och kommer alltid göra. Det du gjort för mig i mitt liv kan inte ens beskrivas. jag är verkligen en av dom som kan säga att om jag inte träffat dig hade jag inte levt idag. Du är den vackraste människa jag mött.
Tack för att du vill vara min, jag är ditt skräp så länge du vill ha mig!

Isa Violia Antonia Petterson + Rickard Emanuel Ewert = Sant 2006/09/15 2008/07/06 2009/08/07 Alla de viktigaste dagarna i mitt liv, där finns du med!

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0