Nattjobb

Inatt ska jag jobba min första natt på mitt ena jobb. Det ska bli, ja jag vet inte, spännande kanske? Eftersom att jag egentligen kan låsa in mig i ett rum och sova hela natten om jag vill, så kanske det inte blir superspännande.
Men det ska bli himla roligt.
Idag ska jag till läkaren, eller rättare sagt, specialgyn i Borlänge. Så nu ska vi änteligen få veta vad det är för fel som är trasigt! Skönt skönt.
Mindre härligt är att Rickards pappa har fixat så att Rickard jobbar under tiden. Men jag har nog klarat av värre saker själv ändå, så det går bra.
Jag förstår egentligen inte hur jag kom på den urbota dumma idén att jag skulle gå upp med R idag när jag ska jobba ikväll. Men men, ska städa källaren lite idag då vi hade en smärre översvämmning igår kväll. Men det ordnade sig det med.
Nu ska det nog intas ryggläge på soffan och tyckas lite synd om mig inför doktorn och att jag är förkyld.
Ah så gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0