Gräsklipparkvinnan!

Våran gräsklippare har gått sönder, men ensvis som jag är har jag bestömt mig för att gräsmattan ska fanimej klippas.
Så jag släpar fram våran 1800 tals klippare, en sån där med ett hjul som slår av gräset, som man puttar framför sig. Jag ahr klippt en femtedel av gräsmattan och jag vill gråta, så trött är jag. Om jag inte hade sprängt 60 timmars gränsen utan sömn igår så hade livet kanske varit lättare idag. men nu gjorde jag ju det. Så jag får skylla mig själv. Men nu efter en liten härlig bloggpaus så ska jag ta och gå ut och försätta.

Jag M & I var och testade tärnklänningarna och klänningen jag ska ha på kvällen på bröllopet idag, jag säger bara en sak.
Mina två bästaste bästa vänner är dom vackraste i världen.
Jag har verkligen inte gjort mig förtjänt av dom. Oh Maj Gadd säger jag bara.

Sen kom jag även överrens med mig själv och I om att jag kanske skulle ta och skaffa mig ett självförtroende, det är kanske inte så att jag är fulast i världen jämt och hela tiden. Men så känner jag, och har man känt på samma vis i snart 22 år så kanske det är liite svårt att sluta med det. Men men, vilket århundrade som helst kanske jag kollar mig i spegeln och inte är förvånad över att spegeln inte går sönder.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tusen tack!



Du kommer vara jättefin i klänningen , det är jag bombsäker på!

Kram

2009-07-21 @ 00:31:15
URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0